dc.contributor.author |
Даниленко Владислав Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-28T13:00:39Z |
|
dc.date.available |
2022-01-28T13:00:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3484 |
|
dc.description |
Даниленко В. С. Спонсорство у системі маркетингу організаційних комітетів Олімпійських ігор: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Сергійович Даниленко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 71 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – визначити роль рекламно-спонсорських програм організаційних комітетів у підготовці та проведенні Ігор Олімпіади на початку ХХІ століття. Задачі дослідження: 1. Визначити роль і місце спонсорства у маркетинговій діяльності ОКОІ. 2. Здійснити порівняльний аналіз діяльності організаційних комітетів Ігор Олімпіад початку ХХI століття з відбору та організації роботи компаній-спонсорів. 3. Охарактеризувати рекламно-спонсорські програми ОКОІ. 4. Визначити шляхи вдосконалення рекламно-спонсорських програм ОКОІ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Спонсорство у системі маркетингу організаційних комітетів Олімпійських ігор |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |