Організація маркетингової діяльності сучасної спортивної організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Вишневський Сергій В’ячеславович
dc.date.accessioned 2022-01-28T12:58:38Z
dc.date.available 2022-01-28T12:58:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3480
dc.description Вишневський С. В. Організація маркетингової діяльності сучасної спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Сергій В’ячеславович Вишневський. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 79 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – охарактеризувати організаційні передумови застосування маркетингу сучасними спортивними організаціями, визначити особливості та напрями застосування маркетингу спортивними організаціями в Україні. Для досягнення мети дослідження були поставлені такі завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль маркетингу в розвитку сучасного спорту. 2. Охарактеризувати досвід організації маркетингової діяльності спортивними організаціями в різних країнах. 3. Розглянути зміст та структуру маркетингової діяльності спортивних організацій. 4. Визначити передумови впровадження маркетингу в управління спортивними організаціями в Україні 5. Розробити практичні рекомендації щодо використання спортивного маркетингу в практиці управління організаціями професійного спорту в Україні uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності сучасної спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись