Управління маркетингом спортивних змагань: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Артем'єв Микита Олександрович
dc.date.accessioned 2022-01-28T12:57:33Z
dc.date.available 2022-01-28T12:57:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3478
dc.description Артем'єв М. О. Управління маркетингом спортивних змагань: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Микита Олександрович Артем'єв. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити основні напрямки та методи маркетингової діяльності організаційних комітетів спортивних змагань. Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати роль та місце маркетингу в діяльності організаційних комітетів спортивних змагань. 2. Охарактеризувати зміст та структуру маркетингової діяльності організаційних комітетів спортивних змагань 3. Узагальнити досвід управління маркетингом під час проведення міжнародних спортивних змагань. 4. Охарактеризувати передумови та проблеми застосування маркетингу організаторами спортивних змагань в Україні. 5. Розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності організаторів спортивних змагань в Україні.   uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Управління маркетингом спортивних змагань: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись