Формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вермiнчук Владислав Романович
dc.date.accessioned 2022-01-27T11:45:28Z
dc.date.available 2022-01-27T11:45:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3465
dc.description Вермiнчук В. Р. Формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Романович Вермiнчук. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 103 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні теоретико-методичних підходів до формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації та розробці практичних рекомендацій щодо її удосконалення. У відповідності до визначеної мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: - дослідити сутність та роль маркетингової стратегії у забезпеченні конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації; - охарактеризувати фактори, що впливають на конкурентоспроможність фізкультурно-спортивної організації; - проаналізувати конкурентне середовище та оцінити фактори, що впливають на конкурентоспроможність спортивного клубу «iGym»; - визначити основні маркетингові напрями забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації та розробити маркетингову стратегію забезпечення конкурентоспроможності спортивного клубу «iGym». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу