Застосування маркетингу для просування на ринок спортивно-видовищних послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Король Юлія Петрівна
dc.date.accessioned 2022-01-27T11:44:09Z
dc.date.available 2022-01-27T11:44:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3463
dc.description Король Ю. П. Застосування маркетингу для просування на ринок спортивно-видовищних послуг: кваліфікаційна робота на здобуття на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Юлія Петрівна Король. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – виявити сучасні особливості застосування технологій маркетингу професійними футбольними клубами діяльності в галузі роботи з глядачами Вказана мета досягається вирішенням наступних завдань: 1) сформулювати та обґрунтувати теоретичні особливості роботи з глядачами в системі маркетингу футбольних клубів; 2) Визначити шляхи удосконалення маркетингової діяльності в структурах професійного футболу 3) визначити особливості використання маркетингу організаціями професійного футболу в умовaх сучасного ринку; 4) визначити роль маркетингових технологій залучення глядачів у світовому професійному футболі в цілому і в футболі України зокрема; 5) визначити шляхи вдосконалення й напрямки розвитку маркетингової діяльності в українському футболi. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Застосування маркетингу для просування на ринок спортивно-видовищних послуг uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись