Використання відеохостингу YOUTUBE у просуванні туристичної агенції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Улянченко Дмитро
dc.date.accessioned 2022-01-24T09:38:13Z
dc.date.available 2022-01-24T09:38:13Z
dc.date.issued 2021-12-16
dc.identifier.citation Улянченко, Д. І. Використання відеохостингу YOUTUBE у просуванні туристичної агенції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 242 Туризм, освітньою програмою «Туризмознавство» / Д. І. Ульянченко ; НУФВСУ. – Київ, 2021. ─ 112 с. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3444
dc.description Улянченко Д. І. Використання відеохостингу YOUTUBE у просуванні туристичної агенції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 242 Туризм, освітньою програмою «Туризмознавство» / Д. І. Ульянченко; НУФВСУ. – Київ, 2021. ─ 112 с.
dc.description.abstract Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним аспектам і практичним засадам реклами як інструменту просування туристичних підприємств на ринку послуг. Розкрито сутність PR і реклами, а також розглянуто специфіку організації реклами в туристичному бізнесі. Визначено перспективи та напрями удосконалення реклами туристичних підприємств. Робота була виконана на прикладі туроператора ТОВ «Феєрія мандрів». Розроблено стратегію просування туристичного підприємства на ринку послуг за допомогою відеохостингу YouTube. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний університет фізичного виховання і спорту України uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject відеохостинг uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject YouTube uk_UA
dc.subject Tik Tok uk_UA
dc.title Використання відеохостингу YOUTUBE у просуванні туристичної агенції uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу