Аннотации:
Досягнення високої спортивної майстерності спортсменами в ігрових видах спорту, передбачає своєчасне та досконале опанування ними усього комплексу знань, навичок та умінь з виду спорту, що вимагає багаторічної науково обґрунтованої навчально-тренувальної роботи з вихованцями. Відомо, що ефективність оволодіння значним комплексом спеціальних прийомів і тактичних дій, формування вміння
добре орієнтуватися в ігровій обстановці, розвитку фізичних якостей гравців тощо, залежить від якісного планування та реалізації змісту підготовки вихованців саме на початковому етапі. Однак, поширене останнім часом, форсування початкової підготовки вихованців, заснованої на відсутності потрібної теоретичної та достатньої практичної підготовки тренерів, призводить до зниження або повної втрати інтересу у тих, хто займається спортивними іграми [4]. У зв'язку з цим, актуальним є пошук та психологічне обґрунтування нових методик використання емоціональних та загальнодоступних засобів фізичного виховання початківців для підвищення рівня їх всебічної підготовленості.
Описание:
Шутова С, Назаренко Л, Лебедь А. Психологічна складова використання рухливих ігор в процесі підготовки вихованців ДЮСШ початкового етапу в ігрових видах спорту. В: Булгакова ТМ, редактор. Матеріали ІV Всеукраїнської наукової електронної конференції Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності [Інтернет]; 2021 Жовт 29; Київ. Київ: НУФВСУ; 2021. с. 66-8. Доступно: https://uni-sport.edu.ua/sites/default/files/konferencya/zbirnyk_iv_vseukrayinskoyi_naukovoyi_elektronnoyi_konferenciyi_-_2021r.pdf