Короткий опис(реферат):
Монографія висвітлює особливості професійного розвитку фахівців сфери туризму в США та Канаді. На прикладі відомих готельних брендів комплексно досліджено теоретичні та методологічні засади корпоративного навчання працівників готельного бізнесу; простежено його ґенезу; вивчено чинники, що обумовлюють його
специфіку у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано механізми внутрішньофірмового навчання та професійного розвитку на індивідуальному, організаційному, суспільному рівнях, а також нормативно-правову базу
в обох країнах. З урахуванням прогресивного досвіду США та Канади запропоновано науково-методичні рекомендації удосконалення професійної майстерності персоналу готельної індустрії в Україні. Адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, аспірантам і докторантам, педагогічному персоналу закладів післядипломної освіти, науковцям, працівникам відділів розвитку людських ресурсів і керівникам підприємств сфери туризму та всім, хто цікавиться проблемами корпоративного навчання і
професійного розвитку персоналу.