Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.contributor.author Соловей Л. С.
dc.date.accessioned 2018-02-18T13:49:48Z
dc.date.available 2018-02-18T13:49:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other DOI: 10.15587/2519-4984.2017.105514
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/334
dc.description Бабушко С. Р. Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Science Rise: Pedagogical Education. – 2017. - №6(14). – Харків : НВП ПП «Технологічний Центр», 2017. – С. 23-29. uk_UA
dc.description.abstract У дослідженні показано способи неформального та інформального навчання ESL дорослих учнів. Виявлено і проаналізовано спільні риси та відмінності в опануванні іншомовної компетентності дорослими різних вікових категорій. Систематизовано подані респондентами пропозиції щодо підвищення ефективності процесу формування у дорослих учнів ESL компетентностей у неформальному та інформальному освітніх середовищах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Science Rise: Pedagogical Education uk_UA
dc.subject англійська мова uk_UA
dc.subject навчання дорослих uk_UA
dc.subject неформальне uk_UA
dc.subject інформальне навчальне середовище uk_UA
dc.subject вікові категорії uk_UA
dc.title Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу