Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.contributor.author | Соловей Л. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-18T13:49:48Z | |
dc.date.available | 2018-02-18T13:49:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | DOI: 10.15587/2519-4984.2017.105514 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/334 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Science Rise: Pedagogical Education. – 2017. - №6(14). – Харків : НВП ПП «Технологічний Центр», 2017. – С. 23-29. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні показано способи неформального та інформального навчання ESL дорослих учнів. Виявлено і проаналізовано спільні риси та відмінності в опануванні іншомовної компетентності дорослими різних вікових категорій. Систематизовано подані респондентами пропозиції щодо підвищення ефективності процесу формування у дорослих учнів ESL компетентностей у неформальному та інформальному освітніх середовищах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Science Rise: Pedagogical Education | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | навчання дорослих | uk_UA |
dc.subject | неформальне | uk_UA |
dc.subject | інформальне навчальне середовище | uk_UA |
dc.subject | вікові категорії | uk_UA |
dc.title | Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |