dc.contributor.author |
Бабушко С. Р. |
|
dc.contributor.author |
Соловей Л. С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-18T13:49:48Z |
|
dc.date.available |
2018-02-18T13:49:48Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.15587/2519-4984.2017.105514 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/334 |
|
dc.description |
Бабушко С. Р. Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Science Rise: Pedagogical Education. – 2017. - №6(14). – Харків : НВП ПП «Технологічний Центр», 2017. – С. 23-29. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дослідженні показано способи неформального та інформального навчання ESL дорослих учнів. Виявлено і проаналізовано спільні риси та відмінності в опануванні іншомовної компетентності дорослими різних вікових категорій. Систематизовано подані респондентами пропозиції щодо підвищення ефективності процесу формування у дорослих учнів ESL компетентностей у неформальному та інформальному освітніх середовищах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Science Rise: Pedagogical Education |
uk_UA |
dc.subject |
англійська мова |
uk_UA |
dc.subject |
навчання дорослих |
uk_UA |
dc.subject |
неформальне |
uk_UA |
dc.subject |
інформальне навчальне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
вікові категорії |
uk_UA |
dc.title |
Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |