Abstract:
Якість комунікативного процесу по праву можна віднести до фактору реалізації потенційних можливостей суб’єктів навчального процесу в межах спортивної діяльності. З одного боку використовуючи відповідні засоби комунікації тренер намагається передати свої знання спортсменові і таким чином реалізує свій потенціал, а з іншого боку спортсмен, сприймаючи вказівки та інформацію від тренера прагне до реалізації власних можливостей. Разом з тим, під час міжособистісної взаємодії в процесі оволодіння відповідними руховими навичками тренер паралельно впливає на психологічні якості юного футболіста. В роботі представлено результати теоретичного аналізу та узагальнення практичного досвіду щодо можливостей використання прийомів зворотного зв’язку як засобів впливу на процес формування адекватного рівня самооцінки та впевненості спортсмена. Продемонстровано механізм та характер впливу застосування прийомів зворотного зв’язку тренером в залежності від їх позитивної чи негативної спрямованості.
Description:
Байрачний О. Роль та значення прийомів зворотного зв’язку в процесі формування самооцінки та впевненості юних футболістів / Олег Байрачний, Катерина Зора Сергій Бойченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15 Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт. – Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. - Вип. 8 (139).