Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гозак С. | |
dc.contributor.author | Єлізарова О. | |
dc.contributor.author | Станкевич Т. | |
dc.contributor.author | Дюба Н. | |
dc.contributor.author | Парац А. | |
dc.contributor.author | Лебединець Н. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T11:54:08Z | |
dc.date.available | 2021-09-24T11:54:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 728-3817 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3214 | |
dc.description | Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан / Світлана Гозак, Олена Єлізарова, Тетяна Станкевич, Наталія Дюба, Алла Парац, Наталія Лебединець // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2020.– №1(11). – С.27-32; (Психологія) | uk_UA |
dc.description.abstract | Введення дистанційної навчання (ДН) стало викликом для всіх учасників освітнього процесу та вплинуло на життєді-яльності та самопочутті дітей. Метою дослідження було вивчення впливу різних форм ДН на показники тривожності та депресії (Т&Д) у дітей шкільного віку. Було проведене он-лайн опитування 760 з використанням RCADS. Усі респонденти підписали інформовану згоду. Для статистичного аналізу використовували ANOVA (STATISTICA 8.0). Моделі були скориговані відповідно до віку та статі респондентів. Більше 20% батьків повідомили високий психологічний стрес під час ДН. Адаптація протікала легше і швидше у респонде-нтів, які змогли організувати віртуальне спілкування та отримали підтримку від викладачів. Патологічне підвищення рівня Т&Д виявлено у 14,4±1,3% респондентів. Дівчаток із клінічними проявами Т&Д було в 2,8 рази більше, ніж хлопців (р < 0,001). Формати ДН "Всеукраїнської онлайн-школи" та індивідуальне навчання не суттєво вплинули на рівень Т&Д (p > 0,5). Зниження показників Т&Д було виявлено під час онлайн уроків вчителя з класом (p < 0,001). Шанси підвищення рівня Т&Д у дітей шкільного віку зростають у 1,8 рази у разі використання неінтерактивних форм навчання (OR = 1,78; ДІ 1,17–2,69; р < 0,01). Отже, онлайн-уроки та підтримка вчителів допомагають зменшити негативний вплив на психоемоційний стан учнів й це необхідно враховувати під час планування та організації ДН у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | COVID-19 пандемія | uk_UA |
dc.subject | діти шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | показники тривожності і депресії | uk_UA |
dc.subject | nxiety | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.subject | depression | uk_UA |
dc.subject | school-age children | uk_UA |
dc.title | Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан | uk_UA |
dc.title.alternative | ANXIETY AND DEPRESSION OF UKRAINIAN SCHOOL-AGE CHILDREN IN THE PROCESS OF DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |