dc.contributor.author |
Гозак С. |
|
dc.contributor.author |
Єлізарова О. |
|
dc.contributor.author |
Станкевич Т. |
|
dc.contributor.author |
Дюба Н. |
|
dc.contributor.author |
Парац А. |
|
dc.contributor.author |
Лебединець Н. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-24T11:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-09-24T11:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
728-3817 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3214 |
|
dc.description |
Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан / Світлана Гозак, Олена Єлізарова, Тетяна Станкевич, Наталія Дюба, Алла Парац, Наталія Лебединець // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2020.– №1(11). – С.27-32; (Психологія) |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Введення дистанційної навчання (ДН) стало викликом для всіх учасників освітнього процесу та вплинуло на життєді-яльності та самопочутті дітей. Метою дослідження було вивчення впливу різних форм ДН на показники тривожності та депресії (Т&Д) у дітей шкільного віку.
Було проведене он-лайн опитування 760 з використанням RCADS. Усі респонденти підписали інформовану згоду. Для статистичного аналізу використовували ANOVA (STATISTICA 8.0). Моделі були скориговані відповідно до віку та статі респондентів.
Більше 20% батьків повідомили високий психологічний стрес під час ДН. Адаптація протікала легше і швидше у респонде-нтів, які змогли організувати віртуальне спілкування та отримали підтримку від викладачів. Патологічне підвищення рівня Т&Д виявлено у 14,4±1,3% респондентів. Дівчаток із клінічними проявами Т&Д було в 2,8 рази більше, ніж хлопців (р < 0,001). Формати ДН "Всеукраїнської онлайн-школи" та індивідуальне навчання не суттєво вплинули на рівень Т&Д (p > 0,5). Зниження показників Т&Д було виявлено під час онлайн уроків вчителя з класом (p < 0,001). Шанси підвищення рівня Т&Д у дітей шкільного віку зростають у 1,8 рази у разі використання неінтерактивних форм навчання (OR = 1,78; ДІ 1,17–2,69; р < 0,01).
Отже, онлайн-уроки та підтримка вчителів допомагають зменшити негативний вплив на психоемоційний стан учнів й це необхідно враховувати під час планування та організації ДН у закладах загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
COVID-19 пандемія |
uk_UA |
dc.subject |
діти шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
показники тривожності і депресії |
uk_UA |
dc.subject |
nxiety |
uk_UA |
dc.subject |
distance education |
uk_UA |
dc.subject |
depression |
uk_UA |
dc.subject |
school-age children |
uk_UA |
dc.title |
Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ANXIETY AND DEPRESSION OF UKRAINIAN SCHOOL-AGE CHILDREN IN THE PROCESS OF DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |