Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан

Show simple item record

dc.contributor.author Гозак С.
dc.contributor.author Єлізарова О.
dc.contributor.author Станкевич Т.
dc.contributor.author Дюба Н.
dc.contributor.author Парац А.
dc.contributor.author Лебединець Н.
dc.date.accessioned 2021-09-24T11:54:08Z
dc.date.available 2021-09-24T11:54:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 728-3817
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3214
dc.description Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан / Світлана Гозак, Олена Єлізарова, Тетяна Станкевич, Наталія Дюба, Алла Парац, Наталія Лебединець // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2020.– №1(11). – С.27-32; (Психологія) uk_UA
dc.description.abstract Введення дистанційної навчання (ДН) стало викликом для всіх учасників освітнього процесу та вплинуло на життєді-яльності та самопочутті дітей. Метою дослідження було вивчення впливу різних форм ДН на показники тривожності та депресії (Т&Д) у дітей шкільного віку. Було проведене он-лайн опитування 760 з використанням RCADS. Усі респонденти підписали інформовану згоду. Для статистичного аналізу використовували ANOVA (STATISTICA 8.0). Моделі були скориговані відповідно до віку та статі респондентів. Більше 20% батьків повідомили високий психологічний стрес під час ДН. Адаптація протікала легше і швидше у респонде-нтів, які змогли організувати віртуальне спілкування та отримали підтримку від викладачів. Патологічне підвищення рівня Т&Д виявлено у 14,4±1,3% респондентів. Дівчаток із клінічними проявами Т&Д було в 2,8 рази більше, ніж хлопців (р < 0,001). Формати ДН "Всеукраїнської онлайн-школи" та індивідуальне навчання не суттєво вплинули на рівень Т&Д (p > 0,5). Зниження показників Т&Д було виявлено під час онлайн уроків вчителя з класом (p < 0,001). Шанси підвищення рівня Т&Д у дітей шкільного віку зростають у 1,8 рази у разі використання неінтерактивних форм навчання (OR = 1,78; ДІ 1,17–2,69; р < 0,01). Отже, онлайн-уроки та підтримка вчителів допомагають зменшити негативний вплив на психоемоційний стан учнів й це необхідно враховувати під час планування та організації ДН у закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject COVID-19 пандемія uk_UA
dc.subject діти шкільного віку uk_UA
dc.subject показники тривожності і депресії uk_UA
dc.subject nxiety uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.subject depression uk_UA
dc.subject school-age children uk_UA
dc.title Вплив дистанційного навчання школярів 1–11 класів під час пандемії covid-19 на їх психоемоційний стан uk_UA
dc.title.alternative ANXIETY AND DEPRESSION OF UKRAINIAN SCHOOL-AGE CHILDREN IN THE PROCESS OF DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account