Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булгакова Т.
dc.contributor.author Жукова Г.
dc.date.accessioned 2021-09-16T09:27:43Z
dc.date.available 2021-09-16T09:27:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3175
dc.description Булгакова, Т. М. Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності / Т. М. Булгакова, Г. В. Жукова // Освітній дискурс : зб. наук. праць. ─ К., 2021. ─ Вип. 30 (1). ─ С. 27-34. uk_UA
dc.description.abstract Гендерні стереотипи уплітаються у відносини у суспільстві, відображають гендерні відмінності, закріплюють традиційні гендерні ролі. Поняття гендерного стереотипу означає здатність людини узагальнено оцінювати відносини людей у навколишньому світі і служить підставою для умовиводів і некритичних висновків. Позитивна функція стереотипів полягає у тому, що людина зможе навіть при обмежених даних швидко реагувати на зміни, які відбуваються. Процес пізнання є відображенням об’єктивної реальності, у якій найчастіше стереотипи впливають консервативно, формуючи помилкові знання і уявлення, які, в свою чергу, негативно позначаються на процесах uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітній дискурс : збірник наукових пракць uk_UA
dc.subject гендерні ролі uk_UA
dc.subject гендерні стереотипи uk_UA
dc.subject навчально-виховне середовище uk_UA
dc.subject суб’єкти спортивної діяльності uk_UA
dc.title Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу