Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Булгакова Т. | |
dc.contributor.author | Жукова Г. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-16T09:27:43Z | |
dc.date.available | 2021-09-16T09:27:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3175 | |
dc.description | Булгакова, Т. М. Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності / Т. М. Булгакова, Г. В. Жукова // Освітній дискурс : зб. наук. праць. ─ К., 2021. ─ Вип. 30 (1). ─ С. 27-34. | uk_UA |
dc.description.abstract | Гендерні стереотипи уплітаються у відносини у суспільстві, відображають гендерні відмінності, закріплюють традиційні гендерні ролі. Поняття гендерного стереотипу означає здатність людини узагальнено оцінювати відносини людей у навколишньому світі і служить підставою для умовиводів і некритичних висновків. Позитивна функція стереотипів полягає у тому, що людина зможе навіть при обмежених даних швидко реагувати на зміни, які відбуваються. Процес пізнання є відображенням об’єктивної реальності, у якій найчастіше стереотипи впливають консервативно, формуючи помилкові знання і уявлення, які, в свою чергу, негативно позначаються на процесах | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітній дискурс : збірник наукових пракць | uk_UA |
dc.subject | гендерні ролі | uk_UA |
dc.subject | гендерні стереотипи | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховне середовище | uk_UA |
dc.subject | суб’єкти спортивної діяльності | uk_UA |
dc.title | Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |