dc.contributor.author |
Булгакова Т. |
|
dc.contributor.author |
Жукова Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-16T09:27:43Z |
|
dc.date.available |
2021-09-16T09:27:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3175 |
|
dc.description |
Булгакова, Т. М. Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності / Т. М. Булгакова, Г. В. Жукова // Освітній дискурс : зб. наук. праць. ─ К., 2021. ─ Вип. 30 (1). ─ С. 27-34. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Гендерні стереотипи уплітаються у відносини у суспільстві, відображають гендерні відмінності, закріплюють традиційні гендерні ролі. Поняття гендерного стереотипу означає здатність людини узагальнено оцінювати відносини людей у навколишньому світі і служить підставою для умовиводів і некритичних висновків. Позитивна функція стереотипів полягає у тому, що людина зможе навіть при обмежених даних швидко реагувати на зміни, які відбуваються. Процес пізнання є відображенням об’єктивної реальності, у якій найчастіше стереотипи впливають консервативно, формуючи помилкові знання і уявлення, які, в свою чергу, негативно позначаються на процесах |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Освітній дискурс : збірник наукових пракць |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні ролі |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні стереотипи |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкти спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Гендерні аспекти у формуванні професійної спрямованості суб’єктів спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |