dc.description.abstract |
Досліджується вплив інституційного середовища на управління туристичними дестинаціями. Встановлено, що інституційне середовище є сукупністю інститутів, що регулюють відносини в певній туристичній дестинації та забезпечують стабільність її функціонування й розвитку. Визначено, що специфічними для туристичних дестинацій інститутами, крім загальних, можна також вважати: дозвільна система для суб`єктів господарювання, що провадять відповідну діяльність на території туристичної дестинації (ліцензування, сертифікація, категоризація); франчайзингові взаємовідносини; туроперейтинг; страхування в сфері туризму. Розглядаються кілька рівнів управління: 1) національний, як Національні туристичні організації (НТО) (NTOs National Tourism Organizations) або як Національні туристичні ради (НТБ)
(NTBs National Tourist Boards), що відповідають за управління та маркетинг національного туризму; 2) регіональний/провінційний/обласний рівні, як регіональні
організації з управління дестинаціями (Destination Management Organization
DMOs або Regional Tourism Organizations RTOs), що відповідають за
управління та маркетинг туризму в конкретних дестинаціях; ця територія
може, не обов'язково, бути адміністративним регіоном;
3) місцевий рівень, що сприяє розвитку і просуванню туризму в
районах, обмеженим певним населеним пунктом: містом/селом. |
uk_UA |