Abstract:
Досліджується вплив інституційного середовища на управління туристичними дестинаціями. Встановлено, що інституційне середовище є сукупністю інститутів, що регулюють відносини в певній туристичній дестинації та забезпечують стабільність її функціонування й розвитку. Визначено, що специфічними для туристичних дестинацій інститутами, крім загальних, можна також вважати: дозвільна система для суб`єктів господарювання, що провадять відповідну діяльність на території туристичної дестинації (ліцензування, сертифікація, категоризація); франчайзингові взаємовідносини; туроперейтинг; страхування в сфері туризму. Розглядаються кілька рівнів управління: 1) національний, як Національні туристичні організації (НТО) (NTOs National Tourism Organizations) або як Національні туристичні ради (НТБ)
(NTBs National Tourist Boards), що відповідають за управління та маркетинг національного туризму; 2) регіональний/провінційний/обласний рівні, як регіональні
організації з управління дестинаціями (Destination Management Organization
DMOs або Regional Tourism Organizations RTOs), що відповідають за
управління та маркетинг туризму в конкретних дестинаціях; ця територія
може, не обов'язково, бути адміністративним регіоном;
3) місцевий рівень, що сприяє розвитку і просуванню туризму в
районах, обмеженим певним населеним пунктом: містом/селом.
Description:
Охріменко, А. Г. Вплив інституційного середовища на управління туристичними дестинаціями / А. Г. Охріменко, Н. А. Опанасюк // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні : збірник матеріалів Всеукраїнської конференції (28-29 жовтня 2020р.). ─ Умань : ВПЦ Візаві, 2020. ─ С. 81-85.