Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фіалко Наталія | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T10:15:14Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T10:15:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3110 | |
dc.description | Фіалко Н. Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства / Наталія Фіалко // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали ХХХ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. пр. – Переяслав, 2020. – С.162-163 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Криза освіти як соціального інституту і як системи – це нездатність освіти ефективно виконати свої функції створити повноцінну особистість, здатну реалізувати себе в сучасному світі [2]. Криза освіти має практично всесвітній характер, а її основою є:а) цивілізаційні розриви між орієнтацією освіти на передачу учням якомога більшого обсягу знань та фізичною неможливістю його засвоїти; б) традиційною «підтримуючою» освітою та динамічним розвитком соціуму, який вважає парадигму «підтримуючої» освіти перешкодою, гальмом на шляху інноватики, креативності й загалом перспективізму; в) культурно-національною специфікою освітніх систем та вимогою єдиних стандартів освіти, яку висуває все більш посилюваний глобалізм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії | uk_UA |
dc.subject | криза освіти | uk_UA |
dc.subject | гуманізація | uk_UA |
dc.subject | гуманітаризація | uk_UA |
dc.title | Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства | uk_UA |
dc.type | Abstracts | uk_UA |