Abstract:
Криза освіти як соціального інституту і як системи – це нездатність освіти ефективно виконати свої функції створити повноцінну особистість, здатну реалізувати себе в сучасному світі [2].
Криза освіти має практично всесвітній характер, а її основою є:а) цивілізаційні розриви між орієнтацією освіти на передачу учням якомога більшого обсягу знань та фізичною неможливістю його засвоїти; б) традиційною «підтримуючою» освітою та динамічним розвитком соціуму, який вважає парадигму «підтримуючої» освіти перешкодою, гальмом на шляху інноватики, креативності й загалом перспективізму; в) культурно-національною специфікою освітніх систем та вимогою єдиних стандартів освіти, яку висуває все більш посилюваний глобалізм.
Description:
Фіалко Н. Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства / Наталія Фіалко //
Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали ХХХ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. пр. – Переяслав, 2020. – С.162-163 с.