dc.contributor.author |
Фіалко Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-30T10:15:14Z |
|
dc.date.available |
2021-06-30T10:15:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3110 |
|
dc.description |
Фіалко Н. Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства / Наталія Фіалко //
Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали ХХХ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. пр. – Переяслав, 2020. – С.162-163 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Криза освіти як соціального інституту і як системи – це нездатність освіти ефективно виконати свої функції створити повноцінну особистість, здатну реалізувати себе в сучасному світі [2].
Криза освіти має практично всесвітній характер, а її основою є:а) цивілізаційні розриви між орієнтацією освіти на передачу учням якомога більшого обсягу знань та фізичною неможливістю його засвоїти; б) традиційною «підтримуючою» освітою та динамічним розвитком соціуму, який вважає парадигму «підтримуючої» освіти перешкодою, гальмом на шляху інноватики, креативності й загалом перспективізму; в) культурно-національною специфікою освітніх систем та вимогою єдиних стандартів освіти, яку висуває все більш посилюваний глобалізм. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії |
uk_UA |
dc.subject |
криза освіти |
uk_UA |
dc.subject |
гуманізація |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітаризація |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства |
uk_UA |
dc.type |
Abstracts |
uk_UA |