Abstract:
Нині компанії потребують працівників, які залишаються компетентними упродовж всієї кар‘єри. Ефективним способом є систематичне навчання кадрів. Особливої актуальності набуває питання неперервного навчання працівників набувають у готельній індустрії, зокрема в умовах виходу з коронавірусної кризи, спричиненої COVID-19. В розділі монографії на прикладі мережі Radisson розглянуто досвід забезпечення навчання своїх працівників на робочому місця як інструмент їхнього професійного і кар‘єрного зростання. Описано навчальні програми «New Team Member Orientation» (вступне навчання для нових працівників), «Yes, I can!» (так, я можу!), «Responsible Business» (відповідальний бізнес). Навчальні програми згруповано за рівнями у 5-ти ступеневу програму професійного розвитку: усіх працівників готелю, супервайзорів, голів відділів, генеральних менеджерів та топ-керівників. Визначено, що кожна навчальна програма є передумовою наступного курсу, що сприяє професійному та кар’єрному зростанню членів колективу.
Description:
Бабушко С. Р. Професійне та кар’єрне зростання працівника: досвід готельної мережі Radisson / С. Р. Бабушко, Л. А. Крікун, С. І. Попович // Туризм і гостинність досвід і сучасні реалії колективна монографія. Київ: Вид-во ФОП Гуляєва В.М., 2021. С.199-215.