Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жукова Г. В.
dc.date.accessioned 2021-04-12T19:05:23Z
dc.date.available 2021-04-12T19:05:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3057
dc.description Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс: зб. наук. пр. / голов. ред. О. П. Кивлюк. - Київ: ТОВ Наук.-інформ. агентство “Наука-технології-інформація", 2020. - Вип. 20(2). - С. 44-54. uk_UA
dc.description.abstract Загострення проблеми невідповідності академічної системи освіти новим потребам суспільства і людини, недостатність існуючих структур освіти спряли появі іншого підходу до організації освітньої діяльності – позаакадемічної. Як філософський феномен вона повністю відповідає різнорівневим інтересам і можливостям учнів. Позаакадемічна освіта функціонує поза межами академічної освіти, вільна від жорстких правил і регламентів, вона орієнтується на конкретні освітні запити різних соціальних, професійних, демографічних груп населення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітній дискурс uk_UA
dc.subject позаакадемічна освіта uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject онтологія uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись