Іміджологія та PR технології в туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мирян Д. Й.
dc.date.accessioned 2021-01-21T13:42:40Z
dc.date.available 2021-01-21T13:42:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3005
dc.description Мирян Д. Й. Іміджологія та PR технології в туризмі: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм", освітня програма "Туризмознавство" / Д. Й Мирян. - Київ: НУФВСУ, 2020. - 84 с. uk_UA
dc.description.abstract У сучасних умовах інтеграції України світового та європейського ринків, в кожній туристичній галузі відбувається пошук нових та сучасних шляхів і методів виробництва, здійснюється аналіз його стану, окреслюються перспективи на майбутнє. У туризмі маркетингові комунікації грають важливу роль у формуванні та просування туристичних товарів і послуг на національному та міжнародному туристичних ринках. Туризм є однією з прибуткових і динамічних сфер діяльності світової економіки, що користується все більшою популярністю у населення різних країн. У туристичному бізнесі, як і в інших галузях, останнім часом підвищується значення такого елементу, як Public Relations (PR) та іміджологія. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject іміджологія uk_UA
dc.subject PR технології uk_UA
dc.title Іміджологія та PR технології в туризмі uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу