Abstract:
У дисертації розглянуто та систематизовано коло питань професійноприкладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей, які сприяють формуванню знань, удосконаленню професійно важливих фізичних якостей, корекції порушень біогеометричного профілю постави, формуванню ергономічно доцільної пози гри на інструменті. Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розроблення й експериментальна перевірка дієвості концепції професійно-прикладної фізичної підготовки у процесі фізичного виховання. Змістовну основу розробленої концепції визначали особистісні, біологічні, професійні, методичні передумови, мета, завдання, поняттєво-категорійний апарат, методологічні підходи, сукупність принципів функціонування. Підкреслено теоретичну та практичну значущість роботи, спрямовану на підвищення ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки у процесі фізичного виховання студентів спеціальності «Музичне мистецтво», впровадження технології, яка передбачає нові підходи до планування та організації освітнього процесу з фізичного виховання, використання новітніх форм і видів рухової активності з урахуванням мотивів студентів.
Description:
Асаулюк І. О. Теоретико-методичні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей: дис. ... д-ра наук з фізичного виховання і спорту: 24.00.02 / І. О. Асаулюк; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ, 2020.