Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Федоренко С.
dc.contributor.author Лазарєва О.
dc.contributor.author Вітомський В.
dc.contributor.author Вітомська М.
dc.date.accessioned 2020-05-21T18:03:53Z
dc.date.available 2020-05-21T18:03:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2794
dc.description Лазарєва О. Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях / С. Федоренко, О. Лазарєва, В. Вітомський, М. Вітомська // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2019. - Т. 4, № 5 (21). - С. 295-302. uk_UA
dc.description.abstract Успіх у досягненні мети фізичної терапії залежить як від фізичного терапевта, так і від пацієнта. Особливості керування пацієнтом та взаємовідносинами з ним залежать від ряду факторів, зокрема від індивідуальних та професійно значущих якостей фізичного терапевта, психотипу пацієнта та особливостей сприйняття інформації. Наголошено на тому, що не менш важливу роль у досягненні завдань фізичної терапії серед пацієнтів ортопедичного профілю грають мотивація та потреби пацієнтів, можливості підвищення мотивації. Визначено, що фізична терапія може задовольнити ряд потреб пацієнта, від фізіологічних до потреб у самореалізації. У роботі встановлено основні положення щодо керування та мотивації пацієнта при проведені занять фізичною терапією залежно від особливостей сприйняття і обробки інформації. Зокрема висвітлено особливості у керуванні та передачі інформації при проведення тренувань та ознайомленні з вправами для інтуїтивного, мислячого, сенсорного та емоційного типів. Розглянуто фактори, котрі можливо використовувати з метою управління пацієнтом для покращення якості роботи самого пацієнта над своїми проблемами, а саме емоції пацієнтів, уявлення пацієнта про самого себе (теорія «Я»), референтні групи. Зокрема емоції, чинять вплив на поведінку пацієнта, а також стимулюють чи пригнічують бажання працювати над своєю проблемою з опорноруховим апаратом, формують асоціації. Позитивні емоції є прискорювачами опрацювання інформації і покращують якість виконання терапевтичних вправ пацієнтом. Сформовано положення про використання теорії «Я» та референтних груп у мотивації пацієнта. Роль управління та мотивації у відносинах з пацієнтами, що проходять курс фізичної терапії, є важливою, оскільки від їх особливостей залежить можливість досягнення цілей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Український журнал медицини, біології та спорту uk_UA
dc.subject фізична терапія uk_UA
dc.subject реабілітаційний менеджмент uk_UA
dc.subject якість послуг uk_UA
dc.title Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись