Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бишевець Наталія | |
dc.date.accessioned | 2020-03-16T10:25:33Z | |
dc.date.available | 2020-03-16T10:25:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2665 | |
dc.description | Бишевець Н. Динаміка рівня знань з вищої математики студентів внз в залежності від напрямку навчання / Н. Бишевець // Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!», 17-18th of February 2015. - Geneva, 2015. - С. 66-69. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вивчаючи динаміку рівня знань студентів з вищої математики встановлено, що в залежності від напрямку навчання середньостатистичні значення оцінки з дисципліни мають суттєві відмінності. Це пов’язано із початковими вимогами до знань студентів: з огляду на зміст навчання на факультетуправління муніципальним господарством вступають більш математично підготовлені студенти у порівнянні зі студентами, які вступають на факультет «Менеджмент». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!» | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | рівень | uk_UA |
dc.subject | порівняння | uk_UA |
dc.subject | критерій | uk_UA |
dc.title | Динаміка рівня знань з вищої математики студентів ВНЗ в залежності від напрямку навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |