dc.contributor.author |
Бишевець Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-16T10:25:33Z |
|
dc.date.available |
2020-03-16T10:25:33Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2665 |
|
dc.description |
Бишевець Н. Динаміка рівня знань з вищої математики студентів внз в залежності від напрямку навчання / Н. Бишевець // Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!», 17-18th of February 2015. - Geneva, 2015. - С. 66-69. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Вивчаючи динаміку рівня знань студентів з вищої математики встановлено, що в залежності від напрямку навчання середньостатистичні значення оцінки з дисципліни мають суттєві відмінності. Це пов’язано із початковими вимогами до знань студентів: з огляду на зміст навчання на факультетуправління муніципальним господарством вступають більш математично підготовлені студенти у порівнянні зі студентами, які вступають на факультет «Менеджмент». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!» |
uk_UA |
dc.subject |
динаміка |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
рівень |
uk_UA |
dc.subject |
порівняння |
uk_UA |
dc.subject |
критерій |
uk_UA |
dc.title |
Динаміка рівня знань з вищої математики студентів ВНЗ в залежності від напрямку навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |