dc.contributor.author |
Охріменко А. Г. |
|
dc.contributor.author |
Опанасюк Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-25T12:34:59Z |
|
dc.date.available |
2020-02-25T12:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-20 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2569 |
|
dc.description |
Охріменко, А. Г. Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу / А. Г. Охріменко, Н. А. Опанасюк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції (м. Львів, 20 лютого 2020 р.) / МОНУ, Львівський інститут економіки і туризму. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − 303 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Досліджено концепт формування туристичного бренду в контексті національного брендингу. Визначено, що сформованість національного бренду слугує засобом підвищення туристичного інтересу до України та передумовою зростання туристичних потоків. Цінність національного бренду полягає не лише у можливостях створення позитивного іміджу, зростання користі від діяльності на міжнародних ринках, але й у зміцненні позицій країни на міжнародному рівні. Складовими національного бренду є географічне положення країни, сукупність її природних ресурсів, населення, історія, культура, мови, політичні та економічні системи, соціальні інститути, інфраструктура, відомі люди-обличчя, мистецькі твори тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції |
uk_UA |
dc.subject |
туризм в Україні |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
національний брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.title |
Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу |
uk_UA |
dc.type |
Abstracts |
uk_UA |