Abstract:
Досліджено концепт формування туристичного бренду в контексті національного брендингу. Визначено, що сформованість національного бренду слугує засобом підвищення туристичного інтересу до України та передумовою зростання туристичних потоків. Цінність національного бренду полягає не лише у можливостях створення позитивного іміджу, зростання користі від діяльності на міжнародних ринках, але й у зміцненні позицій країни на міжнародному рівні. Складовими національного бренду є географічне положення країни, сукупність її природних ресурсів, населення, історія, культура, мови, політичні та економічні системи, соціальні інститути, інфраструктура, відомі люди-обличчя, мистецькі твори тощо.
Description:
Охріменко, А. Г. Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу / А. Г. Охріменко, Н. А. Опанасюк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції (м. Львів, 20 лютого 2020 р.) / МОНУ, Львівський інститут економіки і туризму. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − 303 с.