Abstract:
У статті розглядається вплив різноманітних координаційних здібностей акробатів на успішність навчання акробатичним вправам, що є базовими на етапі попередньої базової підготовки. За результатами проведеного кореляційного аналізу виявлені координаційні здібності, що визначають рівень перспективності акробатів на даному
етапі. Визначено, що рівень навчання складним за координацією акробатичним вправам головним чином залежить від просторової, силової, часової та ідеомоторної диференціації, а також здатності до тривалого утримання статичної рівноваги і стійкості до вестибулярних подразнень. У старшій віковій групі яка складається, головним чином, з нижніх партнерів, простежується виразна тенденція до збільшеної кількості значущих показників. Показано, що у групі акробатів 14-15 років на рівень навчання також впливає мінімальний час експозиції та динамічність нервових процесів.
Description:
Максимова Ю. Вплив рівня розвитку координаційних якостей акробатів на успішність навчання акробатичним вправам на етапі попередньої базової підготовки / Ю. Максимова, В. Денисенко, Ю. Салямін // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Вип. 9 (79). - Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - С. 61-65. - (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15).