Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кроль Ірина
dc.date.accessioned 2020-02-17T12:49:54Z
dc.date.available 2020-02-17T12:49:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2458
dc.description Кроль І.М. Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів. / Ірина Миколаївна Кроль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. – Вип. 28. – С. 213–217. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто втив культурної спадщини олімпійського руху на розширення світогляду школярів підліткового віку, їх саморозвиток, підвищення мотивації до занять спортом та творчої діяльності, залучення до олімпійського руху і його цінностей. Дослідження дало підставу констатувати, що наявність творів мистецтва, пов ’язаних із культурною спадщиною олімпійського руху, у системі викладання предметів гуманітарного циклу типового навчального плану для 8-х класів закладів загальної середньої освіти сприяє зміцненню й розширенню міжпредметних зв ’язків, реалізації теоретичного, фізкультурно-спортивного, екологічного, культурологічного, краєзнавчого, художньо- естетичного, інформаційного напрямів навчально-виховного та позаурочного процесів закладів освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject олімпійський рух uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.title Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів uk_UA
dc.title.alternative The Ways of Integration of the Cultural Heritage of the Olympic Movement Into the Content of the General School Subjects uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись