Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кроль Ірина | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T11:22:43Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T11:22:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2447 | |
dc.description | Кроль І. М. Обізнаність школярів закладів загальної середньої освіти з питань культурної спадщини олімпійського руху / Ірина Миколаївна Кроль // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2018. – № 2. С. 98-101. | uk_UA |
dc.description.abstract | Матеріал, представлений у статті, присвячено аналізу використання потенціалу культурної спадщини олімпійського руху в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти України, перед якими стоїть завдання виховання творчої, цілісної, ініціативної, всебічно розвиненої особистості, наділеної яскравою індивідуальністю, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, критичного мислення, практичного застосування отриманих знань і умінь. Розглянуто цілеспрямований процес освоєння культурної спадщини, духовних цінностей і знань, накопиченйх поколіннями, в якому культура стає наріжним каменем освіти, а загальнокультурний розвиток особистості - умовою гармонійного її зростання і становлення. Мета. Дослідження стану обізнаності школярів з питань культурної спадщини олімпійського руху. Методи. Аналіз науково-методичної літератури, опитування, метод математичної статистики. Результати. Розглядаючи навчально-виховну систему школи як середовище для інтеграції олімпійської освіти, ми ставили за мету визначити стан використання надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти України, а також рівня обізнаності школярів у цьому плані. Було проведено аналіз науково-методичної літератури, а також здійснено дослідження - констатуючий експеримент, у ході якого було виявлено потребу у посиленні роботи школи, спрямованої на ознайомлення школярів з олімпійськими та світовими культурними цінностями, неоцінену допомогу в чому може дати знайомство учнів з культурною спадщиною олімпійського руху. Дослідження, проведене шляхом анкетування школярів, дозволяє стверджувати, що більшість респондентів (понад 70 % загальної кількості) позитивно ставляться до мистецтва. При цьому проблематичним залишається низька відвідуваність школярами мистецьких виставок; нерозуміння того, що спорт має тісні зв’язки з культурою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | олімпійський рух | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | культурна спадщина | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | Обізнаність школярів закладів загальної середньої освіти з питань культурної спадщини олімпійського руху | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |