Аннотации:
В статті подано результати визначення показників фізичного стану та фізичної
підготовленості школярів віком 15-16 років, як складових розробки програми
оздоровчо-рекреаційних занять. Для вирішення завдань дослідження використано такі методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури та документальних
матеріалів, антропометричні, фізіологічні, педагогічні методи дослідження, методи
математичної статистики. У дослідженні брали участь 50 учнів 15 річного віку (33
хлопці та 17 дівчат) та 49 осіб 16 річного віку (34 хлопці та 15 дівчат). Серед
показників фізичного стану досліджувалися особливості фізичного розвитку,
функціонального стану серцево-судинної та дихальної системи, фізичної
працездатності учнів старшого шкільного віку. За результатами дослідження
показників фізичного розвитку та функціонального стану кардіо-респіраторної системи хлопців та дівчат 15-16 років встановлено їх відповідність до вікових норм. В той же
час необхідно відзначити, що за окремими показниками у хлопців і дівчат старшого
шкільного віку спостерігається висока варіативність, коефіцієнти варіації перевищують 14,6 %, що свідчить про неоднорідність вибірки. Результати оцінювання показників фізичної підготовленості досліджуваного контингенту виявили, що близько чверті старшокласників мали складності у виконанні тестових завдання, особливо тих які визначили рівень розвитку витривалості, координаційних здібностей, гнучкості. Отримані результати доцільно враховувати при розробці програм оздоровчорекреаційних занять із зазначеним контингентом.
Описание:
Блистів, Т. Характеристика показників фізичного стану та фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку / Тарас Блистів // Journal of Education, Health and Sport. ─ 2017. ─ № 7(4). ─ С. 997-1012.