Організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опанасюк Н. А.
dc.date.accessioned 2020-01-29T09:26:00Z
dc.date.available 2020-01-29T09:26:00Z
dc.date.issued 2016-11-01
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2312
dc.description Опанасюк, Н. А. Організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі / Н. А. Опанасюк // Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. ─ Полтава : ПУЕТ, 2016. ─ С. 153-156. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі на основі ідентифікації характерних рис даних корпорацій. Надано дефінітивну характеристику поняття «корпорація», проаналізувавши існуючі наукові теорії та погляди. Розглянуто основні організаційно-правові форми корпоративних утворень у туристичному бізнесі. Розкрито сутність і значення корпоративних відносин для цього сектору економіки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject управління корпораціями uk_UA
dc.subject організаційно-правові аспекти uk_UA
dc.title Організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі uk_UA
dc.type Abstracts uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу