Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі на основі ідентифікації характерних рис даних корпорацій. Надано дефінітивну характеристику поняття «корпорація», проаналізувавши існуючі наукові теорії та погляди. Розглянуто основні організаційно-правові форми корпоративних утворень у туристичному бізнесі. Розкрито сутність і значення корпоративних відносин для цього сектору економіки.
Бібліографічний опис:
Опанасюк, Н. А. Організаційно-правові аспекти управління корпораціями в туризмі / Н. А. Опанасюк // Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. ─ Полтава : ПУЕТ, 2016. ─ С. 153-156.