dc.contributor.author |
Опанасюк Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Охріменко А. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-29T09:09:26Z |
|
dc.date.available |
2020-01-29T09:09:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-916-057-7 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2311 |
|
dc.description |
Опанасюк, Н. А. Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти / Опанасюк Н. А., Охріменко А. Г. // Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології : монографія. ─ Херсон : Видавничий дім „Гельветика”, 2015. ─ С. 245-270. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена обґрунтуванню правових та організаційно-економічних аспектів управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі на основі ідентифікації характерних рис даних корпорацій. Надано дефінітивну характеристику поняття «корпорація», проаналізувавши існуючі наукові теорії та погляди. Розглянуто основні організаційно-правові форми корпоративних утворень у туристичному та готельному бізнесі. Розкрито сутність і значення корпоративних відносин для цього сектору економіки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
готельний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
управління корпораціями |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-економічні аспекти |
uk_UA |
dc.title |
Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти |
uk_UA |
dc.type |
Monograph |
uk_UA |