Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бишевець Наталія | |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T14:10:02Z | |
dc.date.available | 2020-01-21T14:10:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 1998-6939 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2274 | |
dc.description | Бишевець Н. Г. Досвід застосування сучасних засобів навчання на практичних заняттях з теорії ймовірностей / Н. Г. Бишевець // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-108. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті виконано огляд інноваційних засобів навчання математичних дисциплін студентів вищих навчальних закладів. Унаслідок вивчення, аналізу, узагальнення і систематизації наукових джерел нами було виявлено, що варто продовжувати дослідження, які направлені на розробку і впровадження навчально-методичних комплексів. Представлено авторський електронний навчально-методичний комплекс «Практикум з теорії ймовірностей та випадкових процесів» для студентів інженерних спеціальностей. Запропонований комплекс містить методичний, інформаційно-навчальний та контролюючий блоки. Ми виконали оцінку ефективності застосування навчальнометодичного комплексу на практичних заняттях з теорії ймовірностей та випадкових процесів. У проведеному експерименті взяв участь 61 студент 2 курсу інституту управління міським господарством Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, що навчаються за напрямом «Автоматизація та комп’ютерноінтегровані технології», які склали контрольну й експериментальну групи. Було доведено, що на відміну від початку експерименту, коли відмінностей між рівнем прояву когнітивного, мотиваційного, діяльнісного і рефлексивного критерію у представників обох груп не встановлено, то наприкінці експерименту рівень підготовки студентів експериментальної групи з теорії ймовірностей та випадкових процесів був статистично значуще вищим порівняно зі студентами контрольної групи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інформаційні технології в освіті | uk_UA |
dc.subject | теорія ймовірностей | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | наукові джерела | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Досвід застосування сучасних засобів навчання на практичних заняттях з теорії ймовірностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |