Аннотации:
У статті виконано огляд інноваційних засобів навчання математичних дисциплін
студентів вищих навчальних закладів. Унаслідок вивчення, аналізу, узагальнення і
систематизації наукових джерел нами було виявлено, що варто продовжувати
дослідження, які направлені на розробку і впровадження навчально-методичних комплексів.
Представлено авторський електронний навчально-методичний комплекс «Практикум з теорії ймовірностей та випадкових процесів» для студентів інженерних спеціальностей.
Запропонований комплекс містить методичний, інформаційно-навчальний та
контролюючий блоки. Ми виконали оцінку ефективності застосування навчальнометодичного комплексу на практичних заняттях з теорії ймовірностей та випадкових процесів. У проведеному експерименті взяв участь 61 студент 2 курсу інституту управління міським господарством Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, що навчаються за напрямом «Автоматизація та комп’ютерноінтегровані технології», які склали контрольну й експериментальну групи. Було доведено, що на відміну від початку експерименту, коли відмінностей між рівнем прояву когнітивного, мотиваційного, діяльнісного і рефлексивного критерію у представників обох груп не встановлено, то наприкінці експерименту рівень підготовки студентів експериментальної групи з теорії ймовірностей та випадкових процесів був статистично значуще вищим порівняно зі студентами контрольної групи.