Abstract:
У системі цінностей студентів здоров'я займає одне з перших місць. Мотивом здорового способу життя та занять фізичною культурою студентів по рейтинговій оцінці є наступні показники: прагнення бути здоровим, бажання красиво виглядати, можливість виявити себе, інтелектуальний і духовний розвиток, наявність азарту й боротьби, можливість спілкування із друзями, досягнення спортивних результатів.
Поряд із самооцінкою в якості детермінанти відношення до здоров'я виступала свідомість його як цінності, його місця в структурі інших життєво значимих цінностей.
Розв'язання протиріччя між прагненням досягнення життєво важливих цілей та об'єктивною необхідністю бути здоровим можливо шляхом змінений умов життєдіяльності та неадекватних установок й стереотипів. Такий підхід передбачає апеляцію до мотиваційної структури особистості, її ціннісним орієнтирам.
Цінність здоров'я набуде достатньої дієвості, якщо усвідомлюватиме і практично утверджуватиме себе, своє цілісне (і фізичне й моральне) «Я» у суспільне значущих справах і поведінці. Така якість «Цінність здоров'я» і буде визначати гуманістично спрямовану життєдіяльність суб'єкта. У такій життєдіяльності й формуватиметься особистісна система, де гармонійно функціонуватимуть і цінність здоров'я і морально-духовні цінності людини. Звідси випливає, що виховна робота веде до забезпечення здоров'я студента, вона має бути стратегічно орієнтована на розуміння ним того факту, що бути здоровим - це його обов'язок
Description:
Єременко (Спичак), Н. П. Здоров'я у системі цінностей студентів / Н. П. Єременко (Спичак) // Здоровий спосіб життя - здорова людина - здорове суспільство : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. ─ Кіровоград, 2012. ─ С. 78-80.