Abstract:
Розглядається проблема гендерного підходу до сучасного фізичного виховання школярів. Експеримент проводився з учнями 5-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Полтави у кількості 419 осіб. До експерименту було залучено студентів І-го курсу (35 дівчат та 16 юнаків). Зазначається, що для нормальної соціалізації особистості важливе значення мають статеві та гендерні ролі. Вони пов’язані з усвідомленням себе представником певної статі із нормами поведінки, характерної для представників цієї статі. Показано напрямки врахування інтересів, мотивів, ціннісних орієнтацій у процесі фізичного виховання. Встановлено, що для залучення школярів до фізкультурноспортивної діяльності необхідне врахування фізіологічних і морфофункціональних особливостей особистості через гендерний підхід у процес шкільної освіти.
Description:
Марченко, О. Ю. Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності / О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 10. – С. 41-45.