Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Катерина У. | |
dc.contributor.author | Андрєєва О. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2020-01-13T11:05:41Z | |
dc.date.available | 2020-01-13T11:05:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2157 | |
dc.description | Катерина, У.Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів / Уляна Катерина, Олена Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. ─ Луцьк, 2014. ─ Вип. 14. ─ С. 18-22. | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасних умовах, таких як низька платоспроможність і висока вартість фізкультурно-спортивних послуг у клубах комерційного типу, названих вище проблем урочних форм занять, підвищення ефективності позанавчальних форм організації занять може бути реалізовано за рахунок упровадження діяльності навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів. Однак реалізація цього проекту вимагає як науково-технологічного обґрунтування процесу інтеграції, так і моделювання діяльності самого комплексу в освітньому просторі ВНЗ. На цьому тлі виникає суперечність між можливістю підвищення ефективності фізичного виховання на основі впровадження діяльності навчально-оздоровчих комплексів, з одного боку, і слабкою організаційно-технологічною оснащеністю формування цієї структури в умовах вищого навчального закладу – з іншого. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання студентів | uk_UA |
dc.subject | навчально-оздоровчий комплекс | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |