dc.contributor.author |
Катерина У. |
|
dc.contributor.author |
Андрєєва О. |
|
dc.contributor.illustrator |
|
|
dc.date.accessioned |
2020-01-13T11:05:41Z |
|
dc.date.available |
2020-01-13T11:05:41Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2157 |
|
dc.description |
Катерина, У.Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів / Уляна Катерина, Олена Андрєєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. ─ Луцьк, 2014. ─ Вип. 14. ─ С. 18-22. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах, таких як низька платоспроможність і висока вартість фізкультурно-спортивних послуг у клубах комерційного типу, названих вище проблем урочних форм занять, підвищення ефективності позанавчальних форм організації занять може бути реалізовано за рахунок упровадження діяльності навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів. Однак
реалізація цього проекту вимагає як науково-технологічного обґрунтування процесу інтеграції, так і моделювання діяльності самого комплексу в освітньому просторі ВНЗ. На цьому тлі виникає суперечність між можливістю підвищення ефективності фізичного виховання на основі впровадження діяльності навчально-оздоровчих комплексів, з одного боку, і слабкою організаційно-технологічною оснащеністю формування цієї структури в умовах вищого навчального закладу – з іншого. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання студентів |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-оздоровчий комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-педагогічні передумови впровадження навчально-оздоровчих комплексів у процес фізичного виховання студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |