dc.contributor.author |
Носова Н. Л. |
|
dc.contributor.author |
Коломієць Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Бишевець Н. Г. |
|
dc.contributor.author |
Пимоненко М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-11T11:51:14Z |
|
dc.date.available |
2019-11-11T11:51:14Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1925 |
|
dc.description |
Носова Н. Л. Локалізація ЗЦМ як критерій оцінки вертикальної пози дітей 5-6 років в процесі занять фізичними вправами / Н. Л. Носова, Т. В. Коломієць, Н. Г. Бишевець, М. М. Пимоненко // Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні, психофізіологічні та метрологічні аспекти: матеріали І Всеукраїнської електронної наук.-практ. конф. з міжнародною участю. – Київ: НУФВСУ, 2018. – С. 67 – 68. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В останні роки в Україні спостерігається тенденція до погіршення здоров'я дітей
старшого дошкільного віку. За минуле десятиліття рівень загальної захворюваності дитячого контингенту збільшився в 1,5 рази, при цьому найбільш поширеними серед дітей дошкільного віку є нефіксовані порушення опорно-рухового апарату (ОРА) – порушення постави в сагітальній площині зі збільшенням або зменшенням фізіологічних вигинів хребта, порушення постави та опорно-ресорних властивостей стопи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні, психофізіологічні та метрологічні аспекти |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 796.012.1:612.821:006.91; |
|
dc.subject |
фізичні вправи |
uk_UA |
dc.subject |
вертикальна поза |
uk_UA |
dc.subject |
діти 5-6 років |
uk_UA |
dc.subject |
оцінка |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільники |
uk_UA |
dc.subject |
порушення постави |
uk_UA |
dc.subject |
стопа |
uk_UA |
dc.title |
Локалізація ЗЦМ як критерій оцінки вертикальної пози дітей 5-6 років в процесі занять фізичними вправами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ББК 75.076 |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |