Короткий опис(реферат):
Розширення й оновлення сфери освіти потребує створення новітніх технологій професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту, спрямованих на підвищення професійної компетентності та конкурентоспроможності відповідно до зростаючих вимог ринкових відносин. Метою статті є діагностика рівня сформованості мотиваційного компонента готовності викладачів фізичного виховання до професійної діяльності. Дослідження проводилися зі студентами 2 курсу магістерської програми, спеціалізація «Фізичне виховання в ВНЗ». Було визнФачено чинники, що перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога. За отриманими даними на сформованість мотивації майбутнього викладача фізичного виховання вплинули такі складові: досягнуті результати у навчанні; взаємини з колегами, викладачами фізичного виховання де проходили практику; готовність до майбутньої професійної діяльності, методична та теоретична підготовка; оволодіння навчальною програмою з фізичного виховання.
Бібліографічний опис:
Трачук, С. В. Діагностика рівня сформованості мотиваційного компонента готовності викладачів фізичного виховання до професійної діяльності / С. В. Трачук, М. С. Бричук, С. М. Куликовська, Л. С. Цикало // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 2(108). ─ К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. ─ С. 156-161. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15).