dc.description.abstract |
Мета. Розробити та апробувати структурно-функціональну модель діяльності регіональних центрів
олімпійських досліджень і олімпійської освіти в Україні.
Методи. Теоретичний аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, документальних матеріалів та інформації мережі Інтернет; анкетування; експертне опитування; структурно-функціональний аналіз; моделювання; методи математичної статистики.
Результати. Розроблено структурно-функціональну модель діяльності центру олімпійських досліджень та олімпійської освіти в Україні, яка має інтегральний характер та відображає взаємодію підрозділів організації, має чітко
налагоджену систему взаємодії кожної окремої ланки. Модель складається з трьох блоків: адміністративний блок
відіграє координуючу функцію в роботі цієї структури, що включає в себе керівництво і членів центру; організаційний блок характеризується реалізацією форм впровадження олімпійської освіти в діяльність центру та включає комісії з питань наукових досліджень, а саме: з підготовки спортсменів в олімпійському спорті, з організації і
впровадження олімпійської освіти, з історії розвитку спортивного руху в регіоні, з розвитку олімпійського руху в
сучасних умовах (економічні, політичні, правові аспекти); методичний блок відображає основні групи методів для
оптимального функціонування даної організації.
Висновок. Дослідження дозволили доповнити існуючий матеріал щодо організації діяльності центрів олімпійських досліджень та олімпійської освіти в світі та в Україні. Вперше сформовано характерні особливості діяльності
регіональних центрів олімпійських досліджень та олімпійської освіти; виявлено проблеми функціонування регіональних центрів олімпійських досліджень та олімпійської освіти України; визначено ефективні шляхи подолання
проблем, що мають місце в діяльності центрів олімпійських досліджень та олімпійської освіти України; розроблено та апробовано структурно-функціональну модель діяльності регіонального центру олімпійських досліджень
та олімпійської освіти України, що складається з адміністративного, організаційного та методичного блоків.
Ключові слова: олімпійська освіта, модель, форми, методи, центр, олімпійські дослідження. |
uk_UA |