Аннотации:
В статті досліджується корпоративне навчання персоналу індустрії гостинності. В сьогоденних ринкових умовах ресторани та готелі не можуть бути конкурентними без підвищення кваліфікації своїх працівників. Ефективний засіб підвищення кваліфікації – корпоративне навчання. Розглянуто особливості корпоративного навчання в індустрії гостинності. Проаналізовано та систематизовано різні підходи до корпоративного навчання та його складових. Результати дослідження відображено у схемі.
Описание:
Бабущко С. Р. Особливості корпоративного навчання персоналу індустрії гостинності / С. Р. Бабушко // Вісник Черкаського університету. – Черкаси: ЧНУ, 2013. – № 3 (256). – С. 3-7. – (Серія «Педагогічні науки»).