Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заплатинський В. М. | |
dc.contributor.author | Семененко В. П. | |
dc.contributor.author | Футорний С. М. | |
dc.contributor.author | Уряднікова І.В. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-27T11:44:04Z | |
dc.date.available | 2018-04-27T11:44:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1293 | |
dc.description | Заплатинський В. М., Семененко В. П., Футорний С. М., Уряднікова І.В. Використання імітаційних методів при підготовці фахівців, діяльність яких пов’язана з небезпекою / В. М. Заплатинський, В. П. Семененко, С. М. Футорний, І. В. Уряднікова // Cучасні тенденції та перспектива розвитку військово-прикладної спрямованості фізичної підготовки та водолазної підготовки: тези наук. семінару (Київ, 20 квітня 2018 р.) / Національний університет оборони України ім. І. Черняховського. - К., 2018. – С. 39 – 41. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальним завданням освіти в сфері безпеки є підвищення ефективності підготовки фахівців, у зв’язку зі специфікою пов’язаною з небезпеками різного характеру. Традиційні методи навчання (лекції, семінари) необхідно доповнювати активними. Ефективність формування деяких компетенцій, що передбачають практичну реалізацію в умовах небезпечних ситуацій, на лекційних та практичних заняттях досить низька. Створити щось на зразок небезпечної ситуації в навчальній аудиторії не тільки складно, але й небезпечно. Тому, необхідно вибрати з арсеналу методів навчання ті, що сприятимуть з найбільшою ефективністю сформувати необхідні компетенції у слухачів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Cучасні тенденції та перспектива розвитку військово-прикладної спрямованості фізичної підготовки та водолазної підготовки | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | небезпека | uk_UA |
dc.subject | імітаційні методи | uk_UA |
dc.title | Використання імітаційних методів при підготовці фахівців, діяльність яких пов’язана з небезпекою | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |