dc.contributor.author |
Заплатинський В. М. |
|
dc.contributor.author |
Семененко В. П. |
|
dc.contributor.author |
Футорний С. М. |
|
dc.contributor.author |
Уряднікова І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-27T11:44:04Z |
|
dc.date.available |
2018-04-27T11:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1293 |
|
dc.description |
Заплатинський В. М., Семененко В. П., Футорний С. М., Уряднікова І.В.
Використання імітаційних методів при підготовці фахівців, діяльність яких пов’язана з небезпекою / В. М. Заплатинський, В. П. Семененко, С. М. Футорний, І. В. Уряднікова // Cучасні тенденції та перспектива розвитку військово-прикладної спрямованості фізичної підготовки та водолазної підготовки: тези наук. семінару (Київ, 20 квітня 2018 р.) / Національний університет оборони України ім. І. Черняховського. - К., 2018. – С. 39 – 41. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальним завданням освіти в сфері безпеки є підвищення ефективності
підготовки фахівців, у зв’язку зі специфікою пов’язаною з небезпеками різного
характеру. Традиційні методи навчання (лекції, семінари) необхідно
доповнювати активними. Ефективність формування деяких компетенцій, що
передбачають практичну реалізацію в умовах небезпечних ситуацій, на
лекційних та практичних заняттях досить низька. Створити щось на зразок
небезпечної ситуації в навчальній аудиторії не тільки складно, але й
небезпечно. Тому, необхідно вибрати з арсеналу методів навчання ті, що
сприятимуть з найбільшою ефективністю сформувати необхідні компетенції у
слухачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Cучасні тенденції та перспектива розвитку військово-прикладної спрямованості фізичної підготовки та водолазної підготовки |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка фахівців |
uk_UA |
dc.subject |
небезпека |
uk_UA |
dc.subject |
імітаційні методи |
uk_UA |
dc.title |
Використання імітаційних методів при підготовці фахівців, діяльність яких пов’язана з небезпекою |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |